Midlertidig endrede åpningstider og stengte butikker

Som følge av spredningen av Covid-19 viruset i Norge, har vi kortere åpningstid enn vanlig i de av våre butikker som nå holder åpent. I tillegg er det noen av våre butikker som fremdeles holder stengt, se oversikt under. Vår nettbutikk og kundeservice er åpent og hjelper kunder i hele landet.

Vi forstår at dette skaper utfordringer for våre kunder, og har her samlet svaret på de spørsmålene vi får oftest.

 

Hvordan kontakter jeg dere?

Kundeservice i vår nettbutikk har åpningstid mandag til lørdag 9-18 og besvarer alle henvendelser.
Kontakt oss på telefon 474 52 555, på e-post nettbutikk@cblys.no eller på chatfunksjonen nederst til høyre på nettsiden vår

 

Hvilke leveringsalternativer har dere i nettbutikken?
Du kan velge servicepakke som du selv henter på postkontoret eller å få varene levert hjem på døren med Bring

 

Det står 1-2 dagers leveringstid på nettsiden, men varene mine er ikke sendt enda. Hva skjer?
Til vanlig ekspederer vi ordre fra flere av våre fysiske butikker. Siden disse er stengt, er noe av vår lagerbeholdning utilgjengelig for nettbutikken, og det kan derfor ta noen få ekstra dager for oss å få varen fra eksternt lager. Vi beklager dette og etterstreber å levere så raskt vi kan!

 

Jeg trenger hjelp for å velge riktig lampe eller lyspære. Kan dere hjelpe meg med det når butikkene er stengt?

Vi har egen lyskonsulent som kan hjelpe deg med dette på telefon, e-post eller videosamtale.
Kontakt henne på telefon 908 72 645 eller e-post lyskonsulent@cblys.no

Jeg har kjøpt en lampe jeg ønsker å returnere med 30 dagers åpent kjøp. Vil jeg få det selv om det går over 30 dager før dere åpner?

Ja, det går fint. Vi vil ikke telle med de dagene vi har stengt i de 30 dagene.

 

Jeg har kjøpt en lampe det er noe galt med og jeg ønsker å reklamere på den. Hvordan går jeg frem med dette?
Ta kontakt med vår kundeservice, så hjelper vi deg via nettbutikken.
Telefon 474 52 555, på e-post nettbutikk@cblys.no

 

Jeg har et gavekort eller en tilgodelapp jeg ønsker å benytte som går ut mens butikkene er stengt. Kan jeg bruke denne senere?
Ja, vi utvider gyldigheten på gavekort og tilgodelapper med samme antall dager som vi er stengt.

 

Kan jeg besøke dere i fysisk butikk og hente varer direkte?

Ja, per 25.05.20 er alle våre butikker åpne. Følgende butikker har avvikende åpningstider.

  • Bekkestua senter, mandag - lørdag 10-18
  • Drøbak, Amfi Drøbak - mandag - fredag 10-19, lørdag 10-18
  • Moss, Varnaveien - mandag - fredag 10-18, lørdag 10-16
  • Sandefjord - mandag - fredag 10-17, lørdag 10-16
  • Tønsberg - mandag - fredag 10-17, lørdag 10-16

Se alle våre butikker her.

 

Hvilke tiltak gjør dere for å forhindre smitte i fysisk butikk som er åpen?

  • Betjeningen vasker hendene så ofte som mulig, og hver gang etter mottak av kontanter
  • Etter hver kunde rengjør vi kassedisken, bankterminalen og områder som ofte blir berørte
  • For å minimere kontaktpunkter i butikk, anbefaler vi at kunden selv putter varen i bæreposen som blir gitt av betjeningen
  • Vi holder 1 meter avstand mellom betjeningen og kunden
  • Vi anbefaler trådløs betaling (tapping) på beløp under 400,-

 

 

Vi beklager ulempen dette medfører for deg som kunde, og takker for forståelsen.
Vi gleder oss til å kunne ønske velkommen tilbake så raskt det lar seg gjøre!

 

Mvh

Alle oss i Christiania Belysning