Bytte av varer
Har du mottatt en vare du ønsker å bytte, gjøres dette ved at du returnerer varen du har mottatt og legger inn en ny ordre på varen du ønsker å bytte til. Du kan returnere en vare inntil 30 dager etter kjøp. Varen må returneres per post til nettbutikken og i produktets originalemballasje. Du betaler selv returporto. Du kan dessverre ikke bytte varer kjøpt i nettbutikken i våre fysiske butikker.
Outletvarer er ikke inkludert i 30 dagers åpent kjøp. Her gjelder 14 dagers returrett.
Viktig om emballasje og retur
For at returen skal godkjennes, må produktet returneres i originalemballasjen, som må være hel og uskadet. Du må derfor ikke skrive direkte på emballasjen, skade den unødvendig eller kaste den. Skadet originalemballasje medfører verdiforringelse, og det vil derfor kunne trekkes opptil 30 % av varens verdi fra beløpet du får refundert.
Vi anbefaler at du pakker produktet, inkludert originalemballasjen, godt inn i en ekstra pappeske eller med bobleplast før retur. Dette beskytter både produktet og emballasjen under frakten, og sikrer at du får full refusjon.
Hvis du må teipe originalemballasjen anbefaler vi å bruke klar teip.
Fremgangsmåte:
For å sende returen via post, må du gjøre følgende:
- Fyll ut returskjemaet vedlagt din ordrebekreftelse. Husk å angi returårsak.
- Legg returskjemaet sammen med det du skal returnere. Mangler du returskjema kan du laste det ned HER.
- Merk pakken med adresse:
Christiania Belysning
Varnaveien 3
1524 Moss
Ved reklamasjoner dekker vi frakten for deg. Husk å pakke varen godt inn med riktig emballasje for å unngå skade. Du er ansvarlig for varen frem til den er mottatt hos oss.
Tilbakebetaling ved retur:
Når vi har behandlet returen, sørger Klarna for oppdatert faktura eller for tilbakebetalingen. Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra fakturaen. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer innen 7–14 virkedager, etter at vi har gitt beskjed til Klarna om refundering. Du kan logge deg inn på din Klarna-konto på deres sider for å få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon.
Har du spørsmål?
Kontakt oss på telefon eller e-post, vi er klare til å hjelpe alle virkedager mellom kl. 12:00-16:00
Tlf: 474 52 555
E-post: kundeservice@cblys.no